محصول به سبد خرید اضافه شد
0

بهترین منابع آمار و احتمال کنکور 1403 ریاضی – رتبه برترها از چه منابعی استفاده می‌کنند؟

دسته‌بندی: کنکور
تاریخ: 15 آبان 1402
بازدید: 81 بازدید
کنکور

یکی از مسائلی که دانش آموزان رشته ریاضی فیزیک را می‌تواند برای موفقیت در کنکور سراسری سال 1403 نیز همراهی کند و سبب موفقیت این دانش آموزان شود، مطالعه مباحث و مطالب آمار و احتمال می‌باشد که تنها برای پایه یازدهم متوسطه دوم نیز طراحی و منتشر شده و همین امر کار دانش آموزان را برای مطالعه این مباحث و کسب موفقیت در این درس را هم در امتحانات نهایی و هم در کنکور سراسری افزایش می‌دهد. در این مقاله با میگ میگ بوک همراه باشید تا با برترین منابع آمار و احتمال ویژه کنکور سراسری سال 1403 آشنا شوید.

 

آیا آمار و احتمال از جمله دروسی هست که ارزش وقت گذاشتن داشته باشد؟

وجود دروس تک پایه‌ای تنها در دو رشته علوم انسانی و ریاضی فیزیک نیز اتفاق افتاده است و همین امر سبب شده که دانش آموزان این دو رشته با صرف وقت مطالعه بیشتر بر روی این دروس تک پایه‌ای بتوانند در کنکور سراسری درصدهای بسیار بهتر و بالاتری را کسب کنند.

اما با این وجود یکی از سوالات که همیشه ذهن دانش آموزان کنکوری رشته ریاضی فیزیک را با خود درگیر می‌کند این است که آیا آمار و احتمال که جزو دروس تک پایه‌ای است ارزش وقت گذاشتن برای مطالعه دارد؟ در جواب به این سوال باید گفت که حتی اگر هم ضعیف ترین دانش آموز کنکوری هم باشید شما می‌توانید تنها با خرید و مطالعه یکی از برترین منابع کنکوری آمار و احتمال بر تمامی مطالب و مباحث موجود در این کتاب مسلط شوید و درصد بسیار خوبی را کسب کنید.

 

اهمیت کتاب درسی در مطالعه بهتر فیزیک

یکی از نکاتی که  باید همواره مورد توجه دانش آموزان هر سه رشته کنکور سراسری قرار بگیرد مطالعه کتاب درسی هر پایه است، چرا که دانش آموزان با مطالعه و تسلط بر این مطالب است که می‌توانند به فهم بهتر مطالب موجود در درسنامه‌های کتب کمک درسی دست یابند و از این رو به این دانش آموزان پیشنهاد می‌شود که در ابتدا حتما بر مطالب کتب درسی تسلط لازم و کافی را داشته باشند و سپس به سراغ کتب کمک درسی بروند.

کتاب درسی آمار و احتمال (پایه یازدهم – چاپ سال 1401)

کنکور

 

برترین کتاب‌های درسنامه محور آمار و احتمال کنکور رشته ریاضی

دانش آموزان که از صفر قصد مطالعه مطالب و مباحث آمار و احتمال پایه یازدهم را دارند حتما باید به سراغ کتب کمک درسی درسنامه محوری بروند که از درسنامه‌های بسیار جامع و کامل و با مطالب بسیار غنی برخوردار است که سبب افزایش تسلط دانش آموزان رشته ریاضی فیزیک بر مطالب می‌شود و هم سبب می‌شود که با مطالعه این کتب کمک درسی از این درس به زودی خسته نشوند.

از جمله کتاب‌های کمک درسی درسنامه محور و تست می‌توان به منابع زیر اشاره کرد که به صورت تک پایه‌ای به مطالب جامع آمار و احتمال می‌پردازند:

آمار و احتمال یازدهم رشته ریاضی تست نشر الگو

کنکور

آمار و احتمال یازدهم تست خیلی سبز

کنکور

آمار و احتمال میکرو طبقه بندی گاج

کنکور

آمار و احتمال یازدهم تست خوشخوان

کنکور

 

برترین منابع بانک تست جامع آمار و احتمال کنکور رشته ریاضی

یکی از مسائلی که در دوران نزدیک به کنکور از دغدغه‌های اصلی دانش آموزان کنکوری به شمار می‌آید مرور صحیح و درست مطالب و تسلط مجدد بر اون مطالب در برهه زمانی بسیار کوتاه می‌باشد.

برای دانش آموزان رشته ریاضی فیزیک توصیه می‌شود که حتما در برهه زمانی نزدیک به کنکور برای مرور سریع، کارآمد و تسلط مجدد بر مطالب می‌توانند با خرید و دریافت و مطالعه دقیق کتاب کمک درسی بانک تست علاوه‌بر مطالعه درسنامه‌های بسیار کوتاه و خلاصه وار این کتب و همچنین زدن تست‌های جامع تالیفی و کنکوری موجود در این کتاب تمامی مطالب را مجدد مرور کرده و به تسلط کامل بر این مطالب برسند.

از جمله کتاب‌های کمک درسی بانک تست می‌توان به منابع زیر اشاره کرد که به صورت جامع و به همراه مطالب ریاضیات گسسته در اختیار دانش آموزان رشته ریاضی فیزیک قرار میگیرد و با این کار با یک تیر دو نشان را میزنند:

ریاضیات گسسته و آمار و احتمال جامع کنکور آی کیو گاج

کنکور

ریاضیات گسسته و آمار و احتمال جامع کنکور ریاضی آبی قلم چی

کنکور

گسسته و آمار و احتمال جامع تست خیلی سبز

کنکور

ریاضیات گسسته و آمار و احتمال جامع کنکور ریاضی مهروماه

کنکور

 

برترین منابع درس آمار و احتمال کنکور رشته ریاضی به پیشنهاد رتبه برترها

استفاده از منابعی که پیشنهاد رتبه برترهای کنکورهای سراسری سالیان گذشته در هر رشته باشد از نکات قابل توجهی است که باعث می‌شود دانش آموزان هر رشته برای مطالعه دروس رشته تحصیلی خود به سراغ این منابع بروند و به موفقیت در هر درس با این منابع دست پیدا کنند.

برترین منابعی که رتبه برترهای کنکور سراسری سالیان گذشته در رشته ریاضی فیزیک برای درس آمار و احتمال پیشنهاد می‌کنند به شرح زیر می‌باشد:

آمار و احتمال یازدهم تست خیلی سبز

کنکور

آمار و احتمال میکرو طبقه بندی گاج

کنکور

آموزش شگفت انگیز آمار و احتمال یازدهم خیلی سبز

کنکور

برچسب‌ها:

ادمین ایزی

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

چرا خرید از میگ میگ بوک

ادعا داریم که در فروش کتاب در ایران جز اولین ها هستیم  و کاربران زیادی را در این چند سال به خود اختصاص داده ایم ، چیزی که مارا از دیگر وبسایت ها مجزا سازی کرده است مشاوره درست و به جا به کاربران است . میگ میگ بوک فعالیت خود را از تابستان 1400 به صورت پیشرفته شروع کرد و اینک در آستانه دوسالگی  خود در سطح اینترنت فعالیت چشم گیری را دارد.