محصول به سبد خرید اضافه شد
0

بهترین منابع فیزیک کنکور 1403 ریاضی – رتبه برترها از چه منابعی استفاده می‌کنند؟

دسته‌بندی: کنکور
تاریخ: 23 مهر 1402
بازدید: 61 بازدید
فیزیک کنکور

منابع فیزیک کنکور ریاضی: همواره یکی از درس‌هایی که اصلی ترین ضعف دانش آموزان رشته‌های ریاضی فیزیک و علوم تجربی هم در امتحانات نهایی و هم در آزمون کنکور سراسری بوده، فیزیک بوده که هر پایه نسبت به پایه قبل نیز سخت تر می‌شود و با توجه به اینکه درس فیزیک از جمله درس‌هایی است که باید حتما دانش آموزان هر دو رشته ریاضی فیزیک و علوم تجربی برای اینکه بتوانند به موفقیت در امتحانات نهایی و آزمون کنکور سراسری دست پبدا کنند، باید در ابتدا فیزیک پایه خود را قوی کنند.

در این مقاله به معرفی بهترین منابع کنکوری فیزیک رشته ریاضی که متناسب با کنکور 1403 نیز طراحی شده‌اند نیز میپردازیم، پس با میگ میگ بوک همراه باشید.

 

اهمیت درس فیزیک در کنکور سراسری 1403 رشته ریاضی فیزیک

درس فیزیک هر ساله تغییراتی را نسبت با سال قبل خود نیز دارد که این تغییرات در جهت همخوانی با نگرش به کار رفته در هر کنکور سراسری نیز انجام می‌شود، اما این تغییرات همواره از سختی و بار علمی بالای این درس نیز نکاهیده است و طی سالیان گذشته از سخت ترین دروس در رشته ریاضی فیزیک بوده که در کنکور سراسری سال 1402 و 1403 ضریب 9 را داشته و دارد که بیشتر دانش آموزان باهوش نیز سعی می‌کنند که از این فرصت و از این درس با استفاده از منابع درست و ارزشمند، نهایت استفاده را می‌برند.

 

اهمیت کتاب درسی در مطالعه بهتر فیزیک

کتاب درسی برای تمامی دروس یکی از کامل ترین و جامع ترین منابع نیز محسوب می‌شود که بیشتر دانش آموزان و معلمان درس فیزیک نیز اهمیت کتاب درسی را در مطالعه بهتر درس فیزیک نیز نادیده می‌گیرند و از این کتاب نیز استفاده نمی‌کنند.

در حالی که کتاب درسی فیزیک همواره طی سالیان گذشته یکی از کامل ترین، بهترین و غنی ترین منبع در جهت آمادگی در امتحانات نهایی و داخلی و تا حدودی کنکور سراسری نیز بوده است.

در قسمت پایین شما کتاب درسی فیزیک را از پایه دهم تا دوازدهم مشاهده می‌کنید.

فیزیک کنکور

فیزیک کنکور

فیزیک کنکور

 

برترین منابع درس فیزیک کنکور ریاضی چه ویژگی هایی دارند که سبب برتریشان نسبت به کتاب درسی می‌شود؟ 

در قسمت بالا در رابطه با اهمیت کتاب درسی فیزیک در مطالعه بهتر و دقیق تر نیز صحبت کردیم اما همین کتاب درسی با توجه به اینکه کتابی کامل محسوب می‌شود اما دارای نواقصی است که دانش آموزان رشته ریاضی تنها با خرید و دریافت منابع کنکوری از سایت میگ میگ بوک که مطالب کتاب درسی را هم شامل می‌شود می‌توانند به موفقیت کامل در کنکور سراسری سال 1403 نیز دست پیدا کنند.

در ابتدا مهم است که دریابید که شما این منابع کنکور را در چه جهتی می‌خواهید استفاده کنید، تست زنی یا صرفا یادگیری بیشتر و بهتر؟

رتبه برترهای کنکورهای سراسری سالیان گذشته همواره یک شیوه را در پیش می‌گرفتند که عبارت بود از: این داوطلبین همواره از 3 منبع برای موفقیت در فیزیک کنکور نیز استفاده می‌کردند، یک منبع هم تراز با سطح علمی داوطلب، یک منبع با سطح بالاتر از سطح علمی داوطلب در جهت تسلط و یک منبع هم جهت جمع بندی و مرور کارآمد.

 

برترین کتاب‌های درسنامه محور فیزیک کنکور رشته ریاضی

استفاده از کتاب‌های کمک درسی درسنامه محور برای دانش آموزان و داوطلبین کنکور سراسری پیشنهاد می‌شود که در درس فیزیک ضعف پایه ای دارند و به همین دلیل هم نمی‌توانند تست زنی را شروع کنند و همواره در آزمون‌های آزمایشی درصدی بد و کمی را به دست می‌آوردند.

کتاب‌های درسنامه محور به سبب دارا بودن درسنامه‌های بسیار جامع و صرف پرداختن به درسنامه‌ها و مطالب مربوط به هر پایه نیز یکی از بهترین منابع برای این دانش آموزان نیز به حساب می‌آید.

از جمله کتاب‌های کمک درسی درسنامه محور می‌توان به منابع زیر اشاره کرد که به صورت تک پایه‌ای به مطالب جامع فیزیک می‌پردازند:

فیزیک کنکور

  • آموزش شگفت انگیز فیزیک تک پایه رشته ریاضی خیلی سبز (پایه دهم، یازدهم و دوازدهم به صورت جداگانه)

فیزیک کنکور

  • فیزیک پایه رشته ریاضی خیلی سبز (جلد اول و دوم)

فیزیک کنکور

  • فیزیک پایه کنکور دهم و یازدهم رشته ریاضی ویندوز الگو (جلد اول و دوم)

فیزیک کنکور

فیزیک کنکور

 

برترین منابع تست جامع سه پایه فیزیک کنکور رشته ریاضی فیزیک

کتاب‌های تست انتشارات مختلف نیز برای داوطلبین کنکور سراسری و دانش آموزانی مناسب می‌باشد که در درس فیزیک رشته ریاضی فیزیک نیز تراز و درصد خوب و مناسبی دارند و پایه و فهم خوبی از مطالب فیزیک دارند و در جهت تسلط بهتر و بیشتر بر مطالب درسی فیزیک پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم نیز نیاز به کتاب‌های تست انتشارات مختلف دارد که با توجه به اینکه تمرکز اصلی این کتاب‌ها بر روی تست زنی است اما شامل درسنامه‌های جامع و خلاصه واری هم می‌باشد.

بهترین کتاب‌های تست جامع فیزیک کنکور رشته ریاضی به شرح زیر می‌باشد:

فیزیک کنکور

فیزیک کنکور

  • فیزیک کامل کنکور رشته ریاضی میکرو طلایی گاج (جلد اول و دوم)

فیزیک کنکور

  • فیزیک جامع کنکور رشته ریاضی منتشران (جلد اول و دوم)

فیزیک کنکور

 

برترین منابع درس فیزیک کنکور رشته ریاضی به پیشنهاد رتبه برترها

استفاده از منابعی که رتبه برترهای کنکور رشته ریاضی فیزیک برای درس فیزیک استفاده می‌کردند نیز یکی از بهترین منابعی است که اکثر داوطلبین و دانش آموزان رشته ریاضی فیزیک می‌توانند با مطالعه این منابع نیز به موفقیت در درس فیزیک کنکور سراسری سال 1403 دست پیدا کنند.

جامع فیزیک پایه ریاضی کنکور مهروماه جلد اول و دوم

جامع فیزیک پایه ریاضی کنکور مهروماه جلد اول دارای ویرایش کاملا جدیدی می‌باشد که چاپ سال 1402 بوده و ویژه کنکور سراسری دی ماه سال 1402 به بعد نیز طراحی و تنظیم شده است و به طو کامل و به خوبی تمامی مطالب و مباحث کتاب درسی فیزیک پایه‌های دهم و یازدهم رشته ریاضی فیزیک را پوشش می‌دهد.

این کتاب در دوجلد از سوی مجموعه انتشارات مهروماه به چاپ رسیده و منتشر شده است که شما دانش آموزان رشته ریاضی در این جلد که جلد اول است شاهد پرسش‌های چهار گزینه‌ای و درسنامه‌های جامع نیز هستید.

فیزیک کنکور

فیزیک جامع کنکور ریاضی خیلی سبز

فیزیک جامع کنکور ریاضی خیلی سبز نیز ارائه دهنده تمامی نکات و روش‌های رایج تست‌های کنکوری می‌باشد که از مجموعه سری پرسش‌های چهار گزینه‌ای انتشارات خیلی سبز می‌باشد.

این کتاب همچنین دارای درسنامه‌های کاملا کنکوری و جامع می‌باشد که تماما مطابق با مباحث کتاب درسی فیزیک هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم رشته ریاضی می‌باشد و همچنین دارای بیش از 2600 تست تالیفی و کنکوری می‌باشد که دانش آموزان رشته ریاضی را برای حضور در کنکور به آمادگی کامل می‌رساند.

فیزیک کنکور

فیزیک دوازدهم ریاضی پیشرفته نردبام خیلی سبز

فیزیک دوازدهم ریاضی پیشرفته نردبام خیلی سبز که ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم متوسطه دوم رشته ریاضی فیزیک نیز طراحی و تنظیم شده است و از مجموعه کتاب‌های پیشرفته نردبام انتشارات خیلی سبز می‌باشد که به صورت جامع و تخصصی مباحث و مطالب کتاب درسی فیزیک دوازدهم را پوشش می‌دهد.

این کتاب کمک درسی جامع همچنین شامل بیش از 1400 پرسش چهار گزینه‌ای می‌باشد.

فیزیک کنکور

برچسب‌ها:

ادمین ایزی

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

چرا خرید از میگ میگ بوک

ادعا داریم که در فروش کتاب در ایران جز اولین ها هستیم  و کاربران زیادی را در این چند سال به خود اختصاص داده ایم ، چیزی که مارا از دیگر وبسایت ها مجزا سازی کرده است مشاوره درست و به جا به کاربران است . میگ میگ بوک فعالیت خود را از تابستان 1400 به صورت پیشرفته شروع کرد و اینک در آستانه دوسالگی  خود در سطح اینترنت فعالیت چشم گیری را دارد.